Haluatko kehittää kasvuyrityksen asiakkuuksia?

Etusivu » Päättyneet haut » Haluatko kehittää kasvuyrityksen asiakkuuksia?

Sytytkö asiakkuuksien kehittämisestä? Koetko nopeasti kasvavassa ympäristössä työskentelyn inspiroivana? Haluatko olla auttamassa Suomen B2B-yrityksiä menestymään paremmin? 

Myönteisesti vastanneita suosittelemme jatkamaan lukemista, sillä nyt on tarjolla urasi mielenkiintoisin tilaisuus hypätä mukaan Northboundin kasvutarinaan. Myyntimme vetää hyvin, ja uusia asiakkuuksia startataan viikoittain. Samalla haluamme palvella olemassaolevat asiakkaat mahdollisimman hyvin. Customer Success -tiimimme toiminta on skaalannut tähän saakka hienosti, mutta nyt tarvitsemme lisää resursseja ja uusia ideoita asiakkuuden hoidon prosessien kehittämiseen, sillä kasvutavoitteemme ovat kovat. Etsimme laajamittaisesti B2B-liiketoimintoja ymmärtävää, analyyttistä henkilöä, jolla on halua kantaa vastuuta ja menestyä. Tittelisi voi olla esimerkiksi Customer Success Manager tai Asiakkuusjohtaja.

Me Northboundilla haluamme auttaa suomalaisia yrityksiä menestymään paremmin myynnissä. Tarjoamme palveluna systemaattista ja markkinalähtöistä tapaa myydä enemmän, ja meihin luottavat useat Suomen tunnetuimmista brändeistä. B2B-myynti on murroksessa ja tarjoamallemme palvelulle on jatkuvasti kasvava kysyntä. Se on helppo osoittaa esimerkiksi jo kolme vuotta jatkuneella +100% liiketoiminnan kasvullamme. 

Tärkeimmät työtehtäväsi tulevat olemaan asiakkaidemme kanssa kommunikointi, asiakkuuksien kehittäminen ja onnistumisen varmistaminen sekä asiakkuushoitoprosessin kehittäminen yhdessä tiimisi kanssa. Et työskentele uusasiakashankkijana, eikä meillä muutenkaan kylmäpuheluita soitella.

Saatat olla etsimämme henkilö, jos:

  • Innostut erilaisten liiketoimintojen ja myynnin kehittämisestä.
  • Sinulla on kyky ymmärtää liiketoimintaa analyyttisesti.
  • Koet kasvuyrityksessä tapahtuvan jatkuvan muutoksen inspiroivana.
  • Nautit vuorovaikutuksesta asiakkaiden kanssa ja olet taitava luomaan henkilösuhteita.
  • Osaat johtaa omaa työtäsi ja sopeudut itseohjautuvaan työkulttuuriin.
  • Sinulla on kokemusta asiakkuudenhoidosta tai -johtamisesta. Myös kokemus B2B-myynnistä katsotaan eduksi. 

Tarjoamme sinulle:

  • Paraatipaikan modernin B2B-myynnin seuraamiseen ja kehittämiseen useilla eri aloilla.
  • Rennon, mutta erittäin kehittymishaluisen työkulttuurin, joka tukee oppimista ja kasvua.
  • Osaamiseesi ja kokemukseesi perustuvan kiinteän kuukausipalkan.
  • Kulttuuri- ja liikuntaetuja.
  • Joustavat työskentelytavat ja mahdollisuuden vaikuttaa aidosti ympäristöösi ja työskentelyysi.

Työ ei ole paikkasidonnainen, mutta mahdollisuus työskennellä Jyväskylässä katsotaan eduksi. Työsuhteen alulle ei ole määritelty tarkkaa päivää, mutta tarkoitus on saada tiimin jäsen mukaan viimeistään maaliskuussa. 

Lähetä CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveen kera sähköpostitse osoitteeseen rekry@northbound.fi sunnuntaihin 31.1.2021 mennessä, niin keskustellaan lisää! Haastattelut aloitetaan jo hakuajalla, eli jos tiedät hakevasi, älä turhaan lykkää viime tinkaan.

Jäikö jokin vielä mietityttämään? Jos kiinnostuit, mutta jokin jäi askarruttamaan tai haluat kuulla lisää yrityksestämme/työnkuvasta, voit soittaa arkipäivisin Jere Kattelukselle numeroon 050 435 3764 tai laittaa sähköpostia jere.kattelus@northbound.fi.

Julkaistu 13.1.2021  •  Kirjoittaja Ilja

Kirjoituksen avainsanat: 

Nämä voisivat myös kiinnostaa:

Oletko meidän uusin content specialist?

Mikäli sinulta löytyy osaamista myynnillisestä työstä, mutta kaipaat uusia haasteita B2B-kentältä, meillä voisi olla sinulle kiinnostava mahdollisuus. Porukkaamme etsitään nyt henkilöä, jonka näppäimistöltä syntyy konvertoivaa sisältöä, joka saa monien eri toimialojen päättäjät innostumaan.

Haku on päättynyt.

Lue lisää