Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin

Etusivu » Asiakaskokemuksia » Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin

Aiwo.io koki haastavaksi viestiä ytimekkäästi ja ymmärrettävästi tekoälyyn perustuvasta monimutkaisesta ja jopa vaikeasta palvelustaan potentiaalisille asiakkailleen. Northboundilta haettiinkin apua ensikosketuksiin ja tapaamisten buukkaamiseen. Tavoitteena oli saada kasvokkaisia kohtaamisia, jotta Aiwo.ion omat myyjät pääsivät vahvuusalueilleen.

“Asiantuntijuutemme on kasvotusten parhaimmillaan. Northboundin avulla olemme saavuttaneet ensikontaktoinnissa sellaisen volyymin, leveyden ja laajuuden, mitä emme olisi itse voineet toteuttaa”, kertoo Atso Vesterinen, Aiwo.ion toimitusjohtaja.

Sähköpostikampanjoilla onnistuttiin tuottamaan haluttuja tapaamisia. Laadun lisäksi liidien määrässä saavutettiin asetettu sadan liidin tavoite.

“Yhteistyö on kumonnut aiemman skeptisyyteni sähköpostiliidausta kohtaan”, kommentoi positiivisesti yllättynyt Vesterinen.

Yhteistyön Northboundin kanssa Vesterinen on kokenut kaikinpuolin sujuvaksi: “Kommunikointi on ollut helppoa. Kaikki viestittely on toiminut ilman ongelmia ja viiveitä.”

Vesterinen kehuu Northboundin olevan toimiva keino tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja hän suositteleekin palvelua kaikille, ketkä haluavat viedä viestiään tehokkasti asiakkaiden suuntaan.

Aiwo Digital Oy

Aiwo.io tuottaa luonnollisen kielen kommunikaatiosta yksityiskohtaista asiakasymmärrystä. Tekoälyyn erikoistunut yritys painottaa palvelussaan asiakasymmärrystä: Tuntemalla omat asiakkaat paremmin, voi omaa myyntiä, tuotteita ja palvelukehitystä kehittää aikaisempaa tarkemmaksi.

Julkaistu 24.3.2020 

Muita kokemusartikkeleita:

Lue lisää kokemuksia: