Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin

Etusivu » Asiakaskokemuksia » Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin

Aiwo.io koki haastavaksi viestiä ytimekkäästi ja ymmärrettävästi tekoälyyn perustuvasta monimutkaisesta ja jopa vaikeasta palvelustaan potentiaalisille asiakkailleen. Northboundilta haettiinkin apua ensikosketuksiin ja tapaamisten buukkaamiseen. Tavoitteena oli saada kasvokkaisia kohtaamisia, jotta Aiwo.ion omat myyjät pääsivät vahvuusalueilleen.

“Asiantuntijuutemme on kasvotusten parhaimmillaan. Northboundin avulla olemme saavuttaneet ensikontaktoinnissa sellaisen volyymin, leveyden ja laajuuden, mitä emme olisi itse voineet toteuttaa”, kertoo Atso Vesterinen, Aiwo.ion toimitusjohtaja.

Sähköpostikampanjoilla onnistuttiin tuottamaan haluttuja tapaamisia. Laadun lisäksi liidien määrässä saavutettiin asetettu sadan liidin tavoite.

“Yhteistyö on kumonnut aiemman skeptisyyteni sähköpostiliidausta kohtaan”, kommentoi positiivisesti yllättynyt Vesterinen.

Yhteistyön Northboundin kanssa Vesterinen on kokenut kaikinpuolin sujuvaksi: “Kommunikointi on ollut helppoa. Kaikki viestittely on toiminut ilman ongelmia ja viiveitä.”

Vesterinen kehuu Northboundin olevan toimiva keino tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja hän suositteleekin palvelua kaikille, ketkä haluavat viedä viestiään tehokkasti asiakkaiden suuntaan.

Aiwo Digital Oy

Aiwo.io tuottaa luonnollisen kielen kommunikaatiosta yksityiskohtaista asiakasymmärrystä. Tekoälyyn erikoistunut yritys painottaa palvelussaan asiakasymmärrystä: Tuntemalla omat asiakkaat paremmin, voi omaa myyntiä, tuotteita ja palvelukehitystä kehittää aikaisempaa tarkemmaksi.

Julkaistu 24.3.2020 

Muita kokemusartikkeleita:

Systemaattisuudella kauppaa myös sesongin ulkopuolella

Tämä on meille yksi lisä myynnin ja markkinoinnin tekojen joukossa ja olemme saaneet tämän kautta uusia asiakkaita, joten palvelu maksaa itsensä takaisin. Kaikkien, ketkä haluavat pysyä kilpailussa mukana ja hankkia uusia asiakkaita, on tehtävä jotain tällaista. Meille tämä on ainakin osoittautunut kannattavaksi.

Leif Vienonen
Myyntijohtaja
Virte-Metalli Oy

Myynnin kehittämisellä lisää laadukkaita liidejä

Meiltä puuttui systemaattinen prospektointi, joka on nyt Northboundin avulla saatu luotua. Yhteistyö on ollut ammattitaitoista ja sujuvaa, ja sen myötä ollaan opittu meidän tapa toimia, jolla liidien määrä ja laatu on saatu kohenemaan entisestään

Juha Harju
Toimitusjohtaja
Woolman Oy

Myynnin alkupään ja markkinakartoituksen keskeinen tukipilari

Meillä Finnchatilla on myös rakennettu uutta palvelua, jota on haluttu alusta asti lähteä viemään erilaisten kohdemarkkinoiden arvioitavaksi. Myös tässä kohtaa Northboundin apu on ollut korvaamatonta

Pasi Suojala
Kaupallinen johtaja
Finnchat Oy

Lue lisää kokemuksia:

Systemaattisuudella kauppaa myös sesongin ulkopuolella

Tämä on meille yksi lisä myynnin ja markkinoinnin tekojen joukossa ja olemme saaneet tämän kautta uusia asiakkaita, joten palvelu maksaa itsensä takaisin. Kaikkien, ketkä haluavat pysyä kilpailussa mukana ja hankkia uusia asiakkaita, on tehtävä jotain tällaista. Meille tämä on ainakin osoittautunut kannattavaksi.

Leif Vienonen
Myyntijohtaja
Virte-Metalli Oy

Myynnin kehittämisellä lisää laadukkaita liidejä

Meiltä puuttui systemaattinen prospektointi, joka on nyt Northboundin avulla saatu luotua. Yhteistyö on ollut ammattitaitoista ja sujuvaa, ja sen myötä ollaan opittu meidän tapa toimia, jolla liidien määrä ja laatu on saatu kohenemaan entisestään

Juha Harju
Toimitusjohtaja
Woolman Oy

Myynnin alkupään ja markkinakartoituksen keskeinen tukipilari

Meillä Finnchatilla on myös rakennettu uutta palvelua, jota on haluttu alusta asti lähteä viemään erilaisten kohdemarkkinoiden arvioitavaksi. Myös tässä kohtaa Northboundin apu on ollut korvaamatonta

Pasi Suojala
Kaupallinen johtaja
Finnchat Oy

Saammeko auttaa?

Autamme mielellämme kasvu- ja kehityshaluisia B2B-myyntiorganisaatioita toimialaan katsomatta.