Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Uudet palvelut kustannustehokkaasti markkinan tietoisuuteen

Asiakastarina: I-Mediat

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa
Northboundin asiakaskokemus – I-Mediat: Uudet palvelut kustannustehokkaasti markkinan tietoisuuteen

“Paljon puhutaan inboundista, ja mekin sitä enenevissä määrin teemme, mutta kyllä myös outboundille on oma paikkansa.” – Matias Ojanperä.

Muun muassa printtilehdistään tunnettu I-Mediat on viime vuosina laajentanut tarjoamaansa yhä vahvemmin markkinoinnin palvelujen puolelle. Samalla myyntiä ja markkinointia on kehitetty niin nettisivujen liidituotannon, sisältömarkkinoinnin kuin outboundinkin osalta. Tähän kokonaisuuteen Hummin palvelu oli oiva palanen täydentämään myynnin alkupäätä.

“Isoin tarve meillä liittyi siihen, että saadaan riittävästi aktiviteettia asiakkaiden suuntaan ja erityisesti uusasiakaskontaktointiin. Lisäksi I-Mediat on hyvin erinäköinen organisaatio tarjooman kautta katsottuna kuin aikaisemmin ja asiakkaat ei välttämättä vielä kovin hyvin tiedä sitä. Hummin mallilla pystymme viemään uutta viestiä markkinaan”, kertoo Timo Ranta, I-Medioiden myyntijohtaja.

Hummin I-Medioille toteuttamissa kampanjoissa on keskitytty nimenomaan uuteen tarjoamaan, ja avatut keskustelut ovat olleet markkinoinnin palveluiden myynnin kannalta hedelmällisiä.

“Jos miettii Hummin kautta tulevia liidejä, ne on yks parhaista kanavista meille tän kokonaistarjooman kannalta. Suurimmassa osassa on se potentiaali, että pystytään myymään kattavasti meidän markkinoinnin palveluita”, kertoo Ranta.

“Tämä tukee tosi hyvin sitä, mihin me ollaan menossa, ja minkä tyyppistä kauppaa me halutaan saada aikaiseksi. Me halutaan olla markkinoinnin kokonaisvaltainen kumppani ja siinä tämä kanava toimii tosi hyvin”, hän jatkaa.

Luontevaa ja välitöntä yhteistyötä

I-Medioiden markkinointi- ja viestintäsuunnittelija Matias Ojanperä kehuu yhteistyötä Hummin kanssa luontevaksi ja välittömäksi. 

“Keskustelu ei ole turhan tönkköä, vaan asioita on hoidettu hyvässä yhteistyössä.”

“Hummilta on nopeasti reagoitu siihen, jos joku ei toimi, ja asioita on yhdessä mietitty. Saamme hyvin sparrausta ja näkemyksiä siihen, mitä kannattaa tehdä ja miten kampanjat toimivat”, Timo Ranta lisää.

Projekti ei ole myöskään vaatinut suurta ajankäyttöä. I-Medioiden päässä projektin koordinoinnista vastannut Ojanperä on tyytyväinen kevyeen toimintamalliin. 

“Minun ei ole tarvinnut käyttää massiivisesti aikaa projektin edistämiseen, vaan homma on edennyt luontevasti, vaikka tässä on aika monta ihmistä mukana.”

Kustannustehokas tapa tavoittaa suuri massa

Yhteistyö Hummin kanssa on tuottanut toivottuja aktiviteetteja I-Medioiden myyjien pöydälle.

“Kyllä liidit, mitä olen itse hoitanut, ovat oikeasti olleet lämpöisiä. Niistä on ollut hyvä lähteä jatkamaan keskustelua. Konsepti on tuntunut toimivan hyvin”, kertoo Timo Ranta.

Yhteistyön yksi merkittävä hyöty on ollut yksinkertaisesti suuren määrän asiakkaita tavoittaminen kustannustehokkaasti. I-Medioiden kampanjoissa suuren massan tavoittamisessa nousi esiin kaksi tärkeää näkökulmaa: Halu tavoittaa prospekteja halutun viestin kera sekä etsiä joukosta potentiaalisia uusia asiakkaita.

“Tämä on hyvä ja kustannustehokas tapa tehdä näitä asioita ja tätä voi tehdä normaalin myynnin rinnalla. Tämän mallin kanssa pystyy hyvin ainakin kerran vuodessa kontaktoimaan oman markkinan potentiaaliset asiakkaat läpi”, pohtii Timo Ranta.

Kokemuksia

Jaakko Sahimaa

Myyntiputki kuntoon Hummin avulla

S&S Consulting Oy Ab

Tehostettu uusasiakashankinta nykyisten asiakkuuksien rinnalle

Ab Stormossen Oy

Asiakaspalvelijat ylittäneet odotukset Stormossenin chatissa

Kuvassa näkyy kierrätystä sekä Stormossonin logo

OC-System Oy

Onnistunut markkinakartoitusprojekti Ruotsiin- Case OC-System Oy

PURO Finance Oy

Tukea asiakaspalvelussa onnistumiseen – Case PURO Finance Oy


  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM