Siirry sisältöön
Humm
  • Palvelut
    • Humm CS – Asiakaspalvelu ja -kokemus
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Blogi
  • Kokemuksia
  • Oppaat
  • Rekry
  • Ota yhteyttä

Myyntiprosessin alkupään ulkoistaminen tuottaa kaupallista tulosta ja lisää tunnettuutta

Asiakastarina: Black Mamba Agency

  • Jaa artikkeli Twitterissä
  • Jaa artikkeli Linkedinissä
  • Jaa artikkeli Facebookissa
Black Mamba Agency vauhditti myyntiprosessinsa alkupäätä Northboundin avulla.

“Me haluttiin vauhdittaa ja ulkoistaa myyntiprosessin ensimmäisiä steppejä. Todettiin  samalla, että telesales-lähestyminen luultavasti ei toimi meiän liiketoiminnassa ideaalisti ja markkina on sillä jo vähän kyllästetty”, kuvailee Black Mamba Agencyn toimitusjohtaja ja yksi perustajista Aleksi Lehtonen alkusysäystä Hummin syksyllä 2020 kanssa aloitetulle yhteistyölle.

Ennen yhteistyön alkua Black Mamballa myyntiä oli tehty pääosin aiempien kontaktien kautta. Vuoden 2020 keväällä perustettu yritys ei myöskään vielä ollut päässyt nauttimaan inboundin hedelmistä, vaan myynti nojasi aktiiviseen kontaktointiin. Myynnin alkupään ulkoistamisen ja vauhdittamisen lisäksi yhteistyön avulla haluttiinkin tavoittaa kiinnostava kohderyhmä laajasti ja kasvattaa kohtuullisen nuoren yrityksen tunnettuutta. 

Myynnin alkupään vauhtia saatiin nostettua halutulla tavalla ja hieman reilun puolen vuoden yhteystyön aikana Lehtonen on päässyt pitämään arviolta 120 tapaamista.

“Tämä tarkoittaa, että näille kaikille on päästy avaamaan tarinaa meistä. Osa tapaamisista alkaneista prosesseista on myös edelleen kesken.”

Kaupallisesti kontaktointikampanjoista saaduista avauksista on viety maaliin jo pari isoa onnistumista.

“Saatiin tämän yhteistyön kautta käynnistettyä kaksi meille merkittävän kokoista asiakkuutta”, iloitsee Lehtonen.

“Me ollaan tyytyväisiä ja myös loppuasiakas on todella tyytyväinen. On siis tullut hyviä matcheja”, jatkaa Lehtonen hyvin toimineesta tavasta tehdä kohderyhmäpoimintoja.

Hummin kanssa työskentelyä Aleksi Lehtonen kuvailee mutkattomaksi ja vaivattomaksi. Erityisesti Hummin nopea reagointikyky on tehnyt yhteistyöstä Lehtosen suuntaan helppoa.

“Alkupään pienten, ja tarkoitan siis tosi tosi pienten haparointien jälkeen, tekeminen teidän kanssa on ollut tosi helppoa.”

Myös yhteistyön kehittäminen ja palaverikäytännöt saavat Lehtoselta kiitosta.

“Tämä malli, että palavereissa mietitään kehittävällä otteella kampanjan sisältöä ja sen yleistä toimivuutta tai vaihtoehtoisesti tarkastellaan tekemistä koko projektin kannalta, on toiminut meille hyvin.”

Kokemuksia

Jaakko Sahimaa

Myyntiputki kuntoon Hummin avulla

S&S Consulting Oy Ab

Tehostettu uusasiakashankinta nykyisten asiakkuuksien rinnalle

Ab Stormossen Oy

Asiakaspalvelijat ylittäneet odotukset Stormossenin chatissa

Kuvassa näkyy kierrätystä sekä Stormossonin logo

OC-System Oy

Onnistunut markkinakartoitusprojekti Ruotsiin- Case OC-System Oy

PURO Finance Oy

Tukea asiakaspalvelussa onnistumiseen – Case PURO Finance Oy


  • Palvelut
    • Asiakaspalvelu ja -kokemus – Humm CS
      • Asiantuntijapalvelut
      • Automaatio -ja itsepalvelut
      • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Humm Sales – B2B-myynti
  • Tietoa
    • Blogi
    • Kokemuksia
    • Materiaalit
  • Rekry
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeet

Yhteys

asiakaspalvelu@humm.fi

Jyväskylä

Seminaarinkatu 32, 40100 Jyväskylä

Ota yhteyttä

  • instagram
  • youtube
  • linkedin
  • facebook
Humm

Rakkaudella, MEOM