Myynnin kehittämisellä lisää laadukkaita liidejä

Etusivu » Asiakaskokemuksia » Myynnin kehittämisellä lisää laadukkaita liidejä

Verkkokauppaan sekä kasvun rakentamiseen erikoistunut Woolman auttaa eurooppalaisia brändejä menestymään kaupankäynnissä. Missiona poistaa teknologiset esteet ja auttaa kauppoja keskittymään liiketoimintaan.

Woolmanin ja Northboundin yhteistyön taustalla oli Woolmanin halu tehdä systemaattista prospektointia. Kasvun rakentamista bisneksenään tekevä yritys halusi myös kokeilla uutta ja kehittää myyntiään nostaakseen liidien määrä ja laatua.

“Meiltä puuttui systemaattinen prospektointi, joka on nyt Northboundin avulla saatu luotua. Yhteistyö on ollut ammattitaitoista ja sujuvaa, ja sen myötä ollaan opittu meidän tapa toimia, jolla liidien määrä ja laatu on saatu kohenemaan entisestään”, kertoo Juha Harju, Woolman Oy:n toimitusjohtaja.

Yhteistyö Woolmanin ja Northboundin välillä on jatkunut pitkään ja on opettanut, mikä toimii ja mikä ei. Tiivis yhteistyö ja aktiivinen testaaminen ovat parantaneet tuloksia jatkuvasti. Viestintä ja tulosten raportointi on koko yhteistyön ajan ollut täsmällistä ja selkeää.

Esimerkiksi yhteystietojen etsimisen sisältävä kokonaisvaltainen myynnin alkupään palvelu on ollut Woolmanin mieleen, sillä heidän myyjänsä saavat palvelun myötä kontakteja omalle työpöydälleen ilman manuaalista työtä. Juha Harju suosittelekin Northboundia yrityksille, keillä on tähtäimessä aktiivisen asiakashankinnan aloittaminen sekä myynnin kasvattaminen B2B-puolella.

Woolman Oy

Woolman auttaa eurooppalaisia kauppiaita globaalissa kasvussa tarjoamalla verkkokaupparatkaisut pienille ja suurille yrityksille. Verkkokaupan tekijä, joka istuu kauppiaan puolella pöytää.

Julkaistu 27.3.2020 

Muita kokemusartikkeleita:

Lue lisää kokemuksia: