“Sähköpostilähestyminen toimii, kun haluaa saada ketterästi ja nopeasti liidejä”

Etusivu » Asiakaskokemuksia » “Sähköpostilähestyminen toimii, kun haluaa saada ketterästi ja nopeasti liidejä”

Cuution toimitusjohtaja Jarno Wuorisalo on tehnyt myyntiuransa aikana useita vuosia outbound-sähköpostikampanjoita. Kun oma myynti kaipasi lisää liidejä, oli Northbound siis Cuutiolle luonteva kumppani.

Myynnin alkupään kumppaniksi oli jo lähellä valikoitua erilainen toimija, mutta juuri toimintatavan tuttuus käänsi Wuorisalon pään nopeasti Northboundin suuntaan, kun Wuorisalo sai kuulla palvelusta tuttavaltaan.

“Tämä sopii meidän myyntiin, sillä olen tehnyt tätä aikaisemmin itse ja tyyli on tuttu. En koe perinteisen tapaamisbuukkauksen toimivan meidän toiminnassa niin tehokkaasti, joten tämä on meille konseptina hyvä. Oli selkeää, että kokeilen mieluiten Northboundin kanssa”, Wuorisalo kertoo.

 

Erityisesti kampanjoinnin alkumetreillä yhteistyö oli erittäin tiivistä ja kampanjoita kehitettiin molempien osapuolten osaamisella.

“Viilasimme konseptin sellaiseen muotoon, että se vastasi minulle tuttua tapaa toimia. Liidien määrä saatiin hyvällä kehittämistyöllä nousemaan heti alusta alkaen”, kertoo Wuorisalo.

Myös myöhemmin yhteyttä on pidetty tiiviisti ja tuloksia on koko ajan pyritty kehittämään. Vaikka liidejä alusta alkaen tuli paljon, on esimerkiksi liidien laatu ollut kehittämisen kohteena. 

Kokonaisuudessaan Wuorisalo tiivistää yhteistyön Northboundin kanssa olevan helppoa ja vaivatonta. Keskusteluyhteys ja kehittävä ote on tehnyt yhteistyöstä mielekästä myös tulostarkastelun ulkopuolella.

“Ainahan ulkopuolisten kanssa tekeminen saa ajattelemaan asioita erilailla. Keskustelu on niin älyttömän tärkeetä”, Wuorisalo lisää.

 

Wuorisalo kokee Northboundin palvelun erityisen toimivana juuri ohjelmistoyrityksille. 

“Sähköpostilähestyminen on meidän alalla paras tapa toimia. Tämä toimii, kun haluaa saada  ketterästi ja nopeasti liidejä.”

Cuutio Software Oy

Cuutio on erikoistunut markkinoinnin teknologioihin, tutkimuksiin, koulutuksiin ja konsultointiin. Yrityksen mottona on auttaa asiakkaitaan kilpailun voittamisessa.

Julkaistu 18.5.2020 

Muita kokemusartikkeleita:

Tehokas apu myyjien ajankäyttöön sekä uuden kohderyhmän valloittamiseen

On hyvä ymmärtää, miten paljon myyjän kallista aikaa kuluu ensikontaktointiin. Meidän markkinointimme tekee hyvää työtä ja saamme hyvin inbound-liidejä, mutta kyllä meidän pitää olla itse myös aktiivisia potentiaalisten asiakkaiden suuntaan.

Janne Knuutinen
Myyntijohtaja
Silta Oy

“Wau! Voiko liidejä saada näin hyvin?”

Keveys, helposti lähestyttävyys ja joustavuus erottavat Northboundin. Kaikki, mitä on pyydetty, on saatu, ja ilo on leimannut koko yhteistyötä.

Jukka Tahvanainen
Toimitusjohtaja
Generoi Development Oy

Systemaattisuudella kauppaa myös sesongin ulkopuolella

Tämä on meille yksi lisä myynnin ja markkinoinnin tekojen joukossa ja olemme saaneet tämän kautta uusia asiakkaita, joten palvelu maksaa itsensä takaisin. Kaikkien, ketkä haluavat pysyä kilpailussa mukana ja hankkia uusia asiakkaita, on tehtävä jotain tällaista. Meille tämä on ainakin osoittautunut kannattavaksi.

Leif Vienonen
Myyntijohtaja
Virte-Metalli Oy

Myynnin kehittämisellä lisää laadukkaita liidejä

Meiltä puuttui systemaattinen prospektointi, joka on nyt Northboundin avulla saatu luotua. Yhteistyö on ollut ammattitaitoista ja sujuvaa, ja sen myötä ollaan opittu meidän tapa toimia, jolla liidien määrä ja laatu on saatu kohenemaan entisestään

Juha Harju
Toimitusjohtaja
Woolman Oy

Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin

Asiantuntijuutemme on kasvotusten parhaimmillaan. Northboundin avulla olemme saavuttaneet ensikontaktoinnissa sellaisen volyymin, leveyden ja laajuuden, mitä emme olisi itse voineet toteuttaa

Atso Vesterinen
Toimitusjohtaja
Aiwo.ai

Myynnin alkupään ja markkinakartoituksen keskeinen tukipilari

Meillä Finnchatilla on myös rakennettu uutta palvelua, jota on haluttu alusta asti lähteä viemään erilaisten kohdemarkkinoiden arvioitavaksi. Myös tässä kohtaa Northboundin apu on ollut korvaamatonta

Pasi Suojala
Kaupallinen johtaja
Finnchat Oy

Lue lisää kokemuksia:

Tehokas apu myyjien ajankäyttöön sekä uuden kohderyhmän valloittamiseen

On hyvä ymmärtää, miten paljon myyjän kallista aikaa kuluu ensikontaktointiin. Meidän markkinointimme tekee hyvää työtä ja saamme hyvin inbound-liidejä, mutta kyllä meidän pitää olla itse myös aktiivisia potentiaalisten asiakkaiden suuntaan.

Janne Knuutinen
Myyntijohtaja
Silta Oy

“Wau! Voiko liidejä saada näin hyvin?”

Keveys, helposti lähestyttävyys ja joustavuus erottavat Northboundin. Kaikki, mitä on pyydetty, on saatu, ja ilo on leimannut koko yhteistyötä.

Jukka Tahvanainen
Toimitusjohtaja
Generoi Development Oy

Systemaattisuudella kauppaa myös sesongin ulkopuolella

Tämä on meille yksi lisä myynnin ja markkinoinnin tekojen joukossa ja olemme saaneet tämän kautta uusia asiakkaita, joten palvelu maksaa itsensä takaisin. Kaikkien, ketkä haluavat pysyä kilpailussa mukana ja hankkia uusia asiakkaita, on tehtävä jotain tällaista. Meille tämä on ainakin osoittautunut kannattavaksi.

Leif Vienonen
Myyntijohtaja
Virte-Metalli Oy

Myynnin kehittämisellä lisää laadukkaita liidejä

Meiltä puuttui systemaattinen prospektointi, joka on nyt Northboundin avulla saatu luotua. Yhteistyö on ollut ammattitaitoista ja sujuvaa, ja sen myötä ollaan opittu meidän tapa toimia, jolla liidien määrä ja laatu on saatu kohenemaan entisestään

Juha Harju
Toimitusjohtaja
Woolman Oy

Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin

Asiantuntijuutemme on kasvotusten parhaimmillaan. Northboundin avulla olemme saavuttaneet ensikontaktoinnissa sellaisen volyymin, leveyden ja laajuuden, mitä emme olisi itse voineet toteuttaa

Atso Vesterinen
Toimitusjohtaja
Aiwo.ai

Myynnin alkupään ja markkinakartoituksen keskeinen tukipilari

Meillä Finnchatilla on myös rakennettu uutta palvelua, jota on haluttu alusta asti lähteä viemään erilaisten kohdemarkkinoiden arvioitavaksi. Myös tässä kohtaa Northboundin apu on ollut korvaamatonta

Pasi Suojala
Kaupallinen johtaja
Finnchat Oy

Saammeko auttaa?

Autamme mielellämme kasvu- ja kehityshaluisia B2B-myyntiorganisaatioita toimialaan katsomatta.