Kun Northboundilta lähestyttiin Devolonin toimitusjohtajaa Jaakko Rytsölää, ja ehdotettiin uusasiakashankinnan tehostamista sähköpostikampanjoinnin avulla, oli Rytsölä jokseenkin skeptinen kanavan toimivuudesta. Tulokset kuitenkin yllättivät positiivisesti ja nyt...
Asiakaskokemuksia
Matkan varrella olemme saaneet palvella useita B2B-myyntiorganiosaatioita. Lue, miten asiakkaamme ovat saavuttaneet ennustettavaa myyntiä avullamme!
Myynnin alkupään ulkoistaminen tuo jatkuvasti laadukkaita keskusteluja ja mahdollistaa järkevän ajankäytön
Northboundin ja Finlabsin yhteinen taival alkoi keväällä 2021, kun Finlabsin Joel Konttinen laittoi Northboundin Martille LinkedInissä viestiä. “Martilla kesti muutama päivä vastata viestiin, mutta tämän jälkeen yhteistyössä ei ole ollut mitään valitettavaa”,...
Onnistunut sukellus uuteen markkinaan tarjosi oppeja ja laadukkaita myynnillisiä avauksia
Northboundin ja datahuoneita sekä hallitusportaaleita tarjoavan Admincontrolin yhteistyö sai alkusysäyksen, kun Admincontrol halusi päästä tutkimaan uutta myynnin kulmaa uudella markkinalla. Kuntasektori oli Admincontrolille hallitusportaaleihin liittyen tuttu...
Täyden kympin yhteistyö – Erimoverin B2B-myynnissä Northboundin tuottamat liidit ovat merkittävässä roolissa
Aktiivisen terveyden palveluita tarjoava Erimover aloitti aktiivisen B2B-myynnin kolme vuotta sitten ja alkuvaiheessa liidejä hankittiin pääosin HR-alan vuosittaisilta messuilta. Pandemian alkaessa messuja ei järjestetty, joten liidihankintaan oli keksittävä uusia...
Myyntiprosessin alkupään ulkoistaminen tuottaa kaupallista tulosta ja lisää tunnettuutta
“Me haluttiin vauhdittaa ja ulkoistaa myyntiprosessin ensimmäisiä steppejä. Todettiin samalla, että telesales-lähestyminen luultavasti ei toimi meiän liiketoiminnassa ideaalisti ja markkina on sillä jo vähän kyllästetty”, kuvailee Black Mamba Agencyn toimitusjohtaja...
Erottamaton osa prosessia – Jatkuvalla kehittämisellä tuotetaan tasaisesti laadukkaita avauksia myynnin alkupäässä
Northboundin ja e21 Solutionsin yhteistyö sai alkunsa, kun e21:llä kaivattiin uusia ideoita sekä korkeampaan volyymia myynnin alkuvaiheen kiinnostuneiden ja potentiaalisten asiakkaiden kartoittamiseen ja uusien myyntimahdollisuuksien löytämiseen. Aiemmin alkuvaihetta...
Laadukas sähköpostikampanjointi yllätti tehokkuudella
“Me tarvittiin liidejä. Siitä tämä lähti.” Digimarkkinointitoimisto Flain uusasiakashankinnasta vastaa pääosin yrityksen perustaja ja Digital Marketing Specialist Jan von Schantz. Myyntiin lähdettiin etsimään mahdollisimman tehokasta tapaa tuottaa liidejä Flain oman...
Kiristyvään kilpailuun vastattiin outboundin tehostamisella – lopputuloksena kolmannes enemmän liidejä kuin ennen
“Tunnistettiin tilanne, että vaikka outboundissa tehdään täyttä päivää ja automaatiot on kunnossa, ei ehditä lähestymään laadullisesti ja määrällisesti niitä kaikkia kauppiaita, keitä me haluttaisiin lähestyä”, kertoo Paytrailin myyntijohtaja Johannes Kumpukoski...
Uudet palvelut kustannustehokkaasti markkinan tietoisuuteen
“Paljon puhutaan inboundista, ja mekin sitä enenevissä määrin teemme, mutta kyllä myös outboundille on oma paikkansa.” - Matias Ojanperä. Muun muassa printtilehdistään tunnettu I-Mediat on viime vuosina laajentanut tarjoamaansa yhä vahvemmin markkinoinnin...
Kanava kasvun kiihdyttämiselle
Digiteamin ja Northboundin yhteistyö potkaistiin käyntiin selkeästä syystä: Digiteam tarvitsi outboundin kanavan kasvun kiihdyttämiseksi. “Meille tuli kaikki kauppa inboundina, eikä ollut laittaa resurssia outboundiin ja kylmäsoitteluun. Northboundin kanssa tarkoitus...
“Erittäin hyvä systeemi kaikessa yksinkertaisuudessaan” – Sähköpostilähestymisellä arvokkuutta asiantuntijamyynnin alkupäähän
Te ootte ottanut hyvin kopin siitä, mitä oon toivonut. Tässä on kuitenkin kyse siitä, että me saadaan tehdä sitä meidän oikeaa työtä. Käynnissä oleva yhteistyö keskustelee hyvin tämän kanssa, koska tämä ei kuormita meitä juurikaan, vaan tuottaa meille lisäarvoa.
Petro Punna
Myyntijohtaja
Firstbeat Technologies
Eroon uusasiakashankinnan stressistä – Kylmäkontaktoinnin palvelu on tuonut mielenrauhaa niin laadun kuin määränkin suhteen
Nyt me voimme keskittyä omaan työhömme ja annamme ammattilaiselle ensikontaktoinnin työn. Minun työni on tällä saralla vähentynyt selvästi.
Teemu Saarinen
Talotekniikan insinööri
Insinööritoimisto HTTC Oy
Aaltoilusta tasaisen liidivirran äärelle
Kyllä jokaisen myyntijohtajan kannattaisi tätä harkita, koska tämä automatisoi prosessin. Sitä pitäisi oikeasti pysähtyä miettimään, että jos pystyy vapauttamaan näin paljon aikaa, sen arvo on iso.
Joona Keskitalo
Myyntijohtaja
Pulp Agency
Kohdentamisella laadukkaita keskusteluja ja uutta ymmärrystä kohderyhmästä
Northboundin suunnasta on ollut hyvää joustavuutta ja ratkaisukykyä. Jos meillä on meidän päässä haasteita, Northboundilta on autettu viemään kampanjaa eteenpäin.
Mikael Antila
Business Developer
Wunderdog Oy
Tehokas apu myyjien ajankäyttöön
On hyvä ymmärtää, miten paljon myyjän kallista aikaa kuluu ensikontaktointiin. Meidän markkinointimme tekee hyvää työtä ja saamme hyvin inbound-liidejä, mutta kyllä meidän pitää olla itse myös aktiivisia potentiaalisten asiakkaiden suuntaan.
Janne Knuutinen
Myyntijohtaja
Silta Oy
Ketterällä yhteistyöllä ja inhimillisellä otteella laadukkaita keskusteluja
Aloitimme yhteistyön muutamalla kokeiluprojektilla ja nähtyämme palvelun tuottaman arvon, on jatkuvan, skaalautuvan yhteistyön aika. Yhteistyössä tärkeintä on ollut laadukkaat liidit ja Northboundin halu palvella ja kyky auttaa meitä ideoinnissa.
Anne Kinnunen
Customer Executive
Sofigate
Kohti vahvaa outboundia ja markkinatuntemusta
Kyllä tämän systeemin voi rakentaa itse, mutta siinä menee helposti ainakin vuosi, että homma on pystyssä. Northboundilta saman saa muutamassa viikossa ja tuloksia ruvetaan saamaan heti.
Jukka Olkkonen
Myyntijohtaja
Naava
“Wau! Voiko liidejä saada näin hyvin?”
Keveys, helposti lähestyttävyys ja joustavuus erottavat Northboundin. Kaikki, mitä on pyydetty, on saatu, ja ilo on leimannut koko yhteistyötä.
Jukka Tahvanainen
Toimitusjohtaja
Generoi Development Oy
“Sähköpostilähestyminen toimii, kun haluaa saada ketterästi ja nopeasti liidejä”
Viilasimme konseptin sellaiseen muotoon, että se vastasi minulle tuttua tapaa toimia. Liidien määrä saatiin hyvällä kehittämistyöllä nousemaan heti alusta alkaen.
Jarno Wuorisalo
CEO
Cuutio Software Oy
Systemaattisuudella kauppaa myös sesongin ulkopuolella
Tämä on meille yksi lisä myynnin ja markkinoinnin tekojen joukossa ja olemme saaneet tämän kautta uusia asiakkaita, joten palvelu maksaa itsensä takaisin. Kaikkien, ketkä haluavat pysyä kilpailussa mukana ja hankkia uusia asiakkaita, on tehtävä jotain tällaista. Meille tämä on ainakin osoittautunut kannattavaksi.
Leif Vienonen
Myyntijohtaja
Virte-Metalli Oy
Myynnin kehittämisellä lisää laadukkaita liidejä
Meiltä puuttui systemaattinen prospektointi, joka on nyt Northboundin avulla saatu luotua. Yhteistyö on ollut ammattitaitoista ja sujuvaa, ja sen myötä ollaan opittu meidän tapa toimia, jolla liidien määrä ja laatu on saatu kohenemaan entisestään
Juha Harju
Toimitusjohtaja
Woolman Oy
Volyymia, leveyttä ja laajuutta ensikontaktointiin
Asiantuntijuutemme on kasvotusten parhaimmillaan. Northboundin avulla olemme saavuttaneet ensikontaktoinnissa sellaisen volyymin, leveyden ja laajuuden, mitä emme olisi itse voineet toteuttaa
Atso Vesterinen
Toimitusjohtaja
Aiwo.ai
Myynnin alkupään ja markkinakartoituksen keskeinen tukipilari
Meillä Finnchatilla on myös rakennettu uutta palvelua, jota on haluttu alusta asti lähteä viemään erilaisten kohdemarkkinoiden arvioitavaksi. Myös tässä kohtaa Northboundin apu on ollut korvaamatonta
Pasi Suojala
Kaupallinen johtaja
Finnchat Oy