Taas on tullut aika vetää yhteen yhtä kierrosta auringon ympäri yrityksemme näkökulmasta. 2021 oli Northboundille jälleen yksi moninainen ja tapahtumarikas vuosi. Käyn tässä blogissa läpi toimitusjohtajan näkökulmasta vuoden käännekohtia – kiva, kun tulit lukemaan!...
Blogi
Käsittelemme blogissamme B2B-myyntiin ja sen johtamiseen liittyviä aiheita. Haluamme jakaa parhaita käytäntöjä skaalautuvan ja ennustettavan myyntiorganisaation sekä -prosessin rakentamiseksi.
Kun yksi myyntiviesti ei riitä
Myynnin ensikontaktoinnissa follow up -viestit ja systemaattisuus tuottavat tulosta. B2B-myynnissä onnistuminen vaatii sitkeyttä ja kärsivällisyyttä, sillä vain pieni osa päättäjistä vastaa ensimmäiseen kylmään soittoon tai viestiin. Tämän vuoksi hyvä...
Kenelle kannattaa myydä? – Tunnista sinulle relevantit kohderyhmät ja päättäjät
Kuinka tiedät, kenelle sinun kannattaa myydä? Kuka on oikea päättäjä ja milloin kauppaa ei ehkä kannatakaan tehdä? Ideaali asiakasprofiili (ICP) Monella yrityksellä on mutu-tuntuma siitä, millainen on heille paras asiakas. Liian harva kuitenkaan pystyy todentamaan...
“Eniten erilaista on kaikki!” – Millaista on siirtyä pitkän pankkiuran jälkeen kasvuyritysarkeen?
Pitkä ja nousujohteinen ura esimiestehtävissä finanssialalla. Mikä saa ihmisen vaihtamaan edellä mainitun työhön pienessä kasvuyrityksessä? “Pohjimmainen syy oli oma halu kehittyä, mennä eteenpäin ja oppia uutta. Tällä tavalla mä sain mun työuran kokonaisuuteen jotain...
Monikanavaisuus myynnissä – Mitä, miksi ja miten?
Northboundilla olemme toistaiseksi keskittyneet tarjoamaan asiakkaillemme pääosin sähköpostikampanjoita myynnin tueksi, ja monesti palvelumme toimii vaihtoehtona kylmäsoittamiselle. Tästä voisi helposti kuvitella, että vastustamme kylmäsoittamista tai emme usko sen...
“On tosi siistiä olla täällä töissä” – Motivoituneessa työporukassa harjoittelijat pääsevät oppimaan ja kehittymään monipuolisesti
Mitä meillä tehdään? – Osa 3: Tuotannon harjoittelu Lähes valmistunut liiketalouden opiskelija Benjamin Niveri on ollu Northboundilla harjoittelussa kolme kuukautta. Opintojen puolesta samakaltaisessa tilanteessa oleva Vili Rahkonen taas vajaan kuukauden. Kun...
Selaa kirjoituksia avainsanoittain:
- 2020
- Aaron Ross
- asiakaskokemus
- asiakasprofiili
- asiakasrajapinta
- asiakassegmentti
- asiantuntijaorganisaatio
- B2B-myynti
- copywriting
- follow up
- harjoittelu
- kasvu
- kohderyhmä
- kohderyhmät
- korona
- kylmäkontaktointi
- kylmäsähköposti
- Markkinalähtöisyys
- Mitä meillä tehdään?
- monikanavaisuus
- myynnillinen viestintä
- myynnin alkupää
- myynnin ennustaminen
- myynnin kehittäminen
- myynnin kumppani
- myynnin roolittaminen
- myyntiprosessi
- myyntitiimi
- Northboundin ystävät
- oppiminen
- outbound-sähköposti
- predictable revenue
- prospektointi
- rekry
- sähköpostikampanja
- segmentointi
- sisällöntuotanto
- systemaattisuus
- tuotanto
- työpaikka
- työyhteisö
- uusasiakashankinta
- viestintä
- vuosikatsaus