Mitä meillä tehdään? - Osa 2: Prospektointi Prospektointi on kiistatta Northboundin liiketoiminnan kannalta yksi tärkemmistä osa-alueista. “Prospektointi ja tarkemmin sanottuna erittäin laadukas prospektointi on kenties koko Northboundin liiketoiminnan...
Blogi
Käsittelemme blogissamme B2B-myyntiin ja sen johtamiseen liittyviä aiheita. Haluamme jakaa parhaita käytäntöjä skaalautuvan ja ennustettavan myyntiorganisaation sekä -prosessin rakentamiseksi.
Asiakastyö, joka palkitsee joka päivä
Mitä meillä tehdään? - Osa 1: Asiakasrajapinta “Kaksi vuotta sitten meillä oli ehkä viisitoista asiakkuutta ja nyt jo yli seitsemänkymmentä. Lyhyessä ajassa on kehitetty monia työkaluja ja prosesseja, jotta pystymme palvelemaan koko ajan paremmin erilaisia...
“Työt eivät saa pysähtyä, eikä varsinkaan myynti” – Kasvusta torjuntavoittoihin ja takaisin kasvun tielle
Parin viikon päästä jätämme taakse varmasti yhden tähänastisen elinaikamme eriskummallisimmista vuosista. Nyt onkin hyvä aika hetkeksi pysähtyä hieman reflektoimaan mennyttä taivalta. Miten poikkeuksellinen vuosi on Northboundia kohdellut, mitä on tapahtunut ja mitä...
Kenelle sähköpostikampanjointi ei sovi?
Hyvin suurelle osalle yrityksistä kylmäkontaktoinnissa riittävän volyymin saavuttaminen ja suuren massan kontaktoiminen systemaattisesti on haaste. Tämä johtaa siihen, että markkinan koko potentiaalia ei saada käyttöön. Outbound-sähköposti voi ratkaista tällaisessa...
Miksi sähköpostikampanja epäonnistuu? – Top 5 sähköpostikontaktoinnin kompastuskivet
Systemaattisuuteen ja suuriin volyymeihin perustuvilla sähköpostikampanjoilla saadaan monessa tilanteessa luotua ennakoitava ja skaalautuva alkupää outbound-myynnille. Aina homma ei kuitenkaan toimi ja syyt siihen ovat moninaiset. Ennen kampanjoinnin maailmaan...
Miksi laadukas kontaktilista on ensiarvoisen tärkeää outboundissa?
Ennustettavuuteen ja skaalautuvuuteen pyrkivässä outbound-myynnin prosessissa yksi olennainen osa on systemaattinen markkinan läpikäyminen. Tämä taas osaltaan perustuu suuriin kontaktointimääriin. Kontaktilistojen koko kasvaa, mitä isompi kohderyhmä on, ja mitä...
Selaa kirjoituksia avainsanoittain:
- 2020
- Aaron Ross
- asiakaskokemus
- asiakasrajapinta
- asiakassegmentti
- asiantuntijaorganisaatio
- B2B-myynti
- kasvu
- korona
- Markkinalähtöisyys
- Mitä meillä tehdään?
- myynnin alkupää
- myynnin ennustaminen
- myynnin kehittäminen
- myynnin kumppani
- myynnin roolittaminen
- myyntiprosessi
- myyntitiimi
- outbound-sähköposti
- predictable revenue
- prospektointi
- sähköpostikampanja
- segmentointi
- systemaattisuus
- uusasiakashankinta
- vuosikatsaus